How To Create The Customer Loyalty Your Small Business Needs
Customer Loyalty က သင့်လုပ်ငန်းရဲ့အမြတ်အစွန်းရမှုအတွက် ဘယ်လောက်အရေးပါသလဲ?
အမြဲဝယ်ယူသုံးစွဲနေတဲ့ ဖောက်သည်တွေရဲ့ ဝယ်လိုအားက ပထမဆုံးအကြိမ် သင့်ထုတ်ကုန်ကို သုံးစွဲကြည့်တဲ့ ဝယ်သူတွေထက် ၇၀ % လောက် ပိုမိုများပြားပါတယ်။ ထို့အပြင် လေ့လာမှုတွေအရလည်း ဖောက်သည်အသစ် တစ်ယောက်ကို စွဲဆောင်ဖို့သုံးစွဲရတဲ့ ငွေကြေးပမာဏဟာ လက်ရှိဖောက်သည်တွေကို ထိန်းသိမ်းဖို့ သုံးစွဲရတဲ့ ကုန်ကျစရိတ်ထက်ကို ဆယ်ဆလောက် ပိုမိုကုန်ကျနိုင်တယ်လို့ ဖော်ပြနေကြပါတယ်။
အမြဲတမ်းဖောက်သည်တွေက သင့် Brand ကို အချင်းချင်း တဆင့်စကားဖြင့်ထောက်ခံပေး၍ တည်ဆောက်ခြင်း၊ သင့်ထုတ်ကုန်အပေါ် ပိုမိုသုံးစွဲခြင်းနှင့် မကြာခဏဝယ်ယူမှုပြုခြင်းတို့ကို လုပ်ဆောင်ကြမှာဖြစ်ပါတယ်။ သင့် Product ကို အလျင်းသင့်လို့ ဝယ်ယူဖြစ်တဲ့ Customer ကနေ အမြဲတမ်း ဝယ်ယူသုံးစွဲနေတဲ့ Customer တွေ ဖြစ်လာစေနိုင်တဲ့ အချက် (၆) ချက်ကို ဖော်ပြလိုက်ပါတယ်။
အသေးစားလုပ်ငန်းများအတွက် Customer Loyalty ရရန် ရင်းနှီးမြုပ်နှံမှုပြုခြင်းက သေချာပေါက် အမြတ်များ စေပြီး လုပ်ငန်းကို ကြီးထွားစေမှာဖြစ်တယ်။ Customers နှင့် ရင်းနှီးမှုတည်ဆောက်ခြင်း၊ ခံစားခွင့်များပေးခြင်း၊ ဝန်ထမ်းများအား သင်တန်းပေးခြင်း၊ Social media တွင် ကောင်းစွာရပ်တည်ခြင်းတို့ဖြင့် တစ်ခါဆက်ဆံ ရာသက်ပန် Customers များ ဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်။